کد خبر: ۳۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 30 October 2016


استاندار البرز، یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه استان البرز را جذب سرمایه‌گذاری خارجی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی بعدازظهر امروز در نشست جلسه ستاد سرمایه گذاری استان البرز اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه استان باید انجام شود.

وی ادامه داد: استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بوده و باید اقدامات اساسی و بسترهای لازم در این زمینه صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه سرمایه‌گذاری دارد خاطرنشان کرد: در این راستا باید این بسترها را در این استان فراهم کرده تا بتوانیم در جذب بیشتر سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سفر رئیس جمهور به استان البرز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه رهاوردهای این سفر باید به نفع توسعه استان باشد، ‌گفت: در این سفر مصوباتی که قرار است تا پایان 96 به اتمام برسد تخصیص اعتبار خواهد شد و یا در قانون بودجه اعتباری در نظر گرفته می‌شود.

طهایی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذاران علاوه بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، می توان سرمایه‌های سرشاری را نیز برای استان در نظر گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه احصای 273 پروژه سرمایه‌گذاری برای استان البرز پیش بینی شده است، تبیین کرد: 273 فرصت سرمایه‌گذاری برای استان البرز پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار