آیت الله ملک حسینی:
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:منطقه کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاده های مواصلاتی و ترانزیتی نیازمند امکانات جدیدی از قبیل بالگرد امدادی است و باید مسولین مقدمات اختصاص آن را به استان فراهم کنند.
کد خبر: ۳۲۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد مدیرعامل ومسولین ستادی وشورای معاونین جمعیت هلال استان با نماینده ولی فقیه در استان  دیدار کردند.
سید امان الله جهان بین در ابتدای این دیدار گزارش کاملی از اقدامات وفعالیت ها در دو ماهه گذشته و اولویت های کاری و برنامه های پیش رو در جمعیت استان ارائه داد و مهمترین اولویت در مدیریت خود را حفظ کرامت انسانی در قبال ارباب رجوع واعضا و داوطلبان معرفی نمود.
درادامه این جلسه نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان جهت انتصاب در این سمت، رسیدگی به فقرا و مستضعفان از صدراسلام توسط پیامبر صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیه السلام که امری مداوم و همیشگی بود را با ذکر مصادیقی بیان نمود و اذعان داشت:چون انسان مخلوق خداست و خلق شده تا عبادت و نیایش کند باید به او کمک شود بالاخص قشر مستضعف و نیازمند تا از فساد و بی دینی که تبعات فقر می باشد در امان باشد و کار در نهاد های حمایتی نظیر هلال احمر از این قبیل است.
آیت الله ملک حسینی افزود:از جذب یک جوان در جمعیت هلال احمر تا تبدیل او به یک نیروی متخصص امداد و نجات عمل کننده در یک بحران فاصله ی عریض و طویلی است که باید با علم بالا و تخصص کافی مدیریت شود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد :در مواقع بحران سه خصوصیت در خدمت رسانی مهم و ضروری است که عبارتند از سرعت و اخلاص و شجاعت که امیدوارم خداوند متعال به همه شما عنایت فرماید.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:منطقه کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاده های مواصلاتی و ترانزیتی نیازمند امکانات جدیدی از قبیل بالگرد امدادی است و باید مسولین مقدمات اختصاص آن را به استان فراهم کنند.
ایشان در پایان رهنمود های خود ایجاد روحیه و نشاط و شادابی را در جوانان وکاربردی کردن تعالیمی که به آنها داده می شود را ضروری ترین حلقه گمشده برنامه ریزی ها در جامعه دانست و تاکید داشت به این موضوع توجه خاص شود و اضافه نمود: کار برای جوانان در هلال احمر باید از یک کار اداری به یک حرکت بزرگ اجتماعی برای نشاط جوانان و جامعه تبدیل شود و صرف هزینه در این موضوع فقط و فقط سرمایه گذاری برای آینده جامعه است و تثبیت کننده بافت جامعه می باشد و منجربه جذابیت جمعیت هلال احمر خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار