کد خبر: ۳۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 31 October 2016


رئیس شورای شهر کرج از تعیین تکلیف قطار شهری کرج و پیمانکار آن در سفر رئیس‌جمهور به البرز خبر داد.

محمود دادگو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مسئله تعیین تکلیف قطار شهری با پیمانکار این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به استان البرز مشخص می‌شود. تاکنون پیمانکار قطار شهری کرج هرچه درخواست کرده شورا و شهرداری انجام داده ولی این پیمانکار مصوبات شورا را تا کنون تمکین نکرده است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به حفظ باغ سیب و کاخ مروارید به عنوان پارک ملی برای استان گفت: شورا و شهرداری کرج خواستار تعیین‌تکلیف این باغ توسط ریاست جمهوری در سفر هیئت دولت به استان است.

دادگو با اشاره به درخواست‌های شورای شهر کرج از رئیس‌جمهور، عنوان کرد: این درخواست‌ها شامل دریافت دستور ملی برای فاضلاب شهری، ادامه اتوبان همت و کمربند بزرگراه شمالی و جنوبی و تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی است.

وی با بیان اینکه وجود زندان‌ها در کرج تبعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد، افزود: انتقال زندان‌های کرج از دیگر خواسته‌های شورای شهر کرج است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به تعیین حق‌آبه کشاورزی و استان البرز از سد طالقان و کرج، گفت: از دیگر خواسته‌های شورای شهر کرج دریافت مدیریت واحد شهری براساس قانون برنامه و لایحه‌های پایدار که سبب مشخص شدن تکلیف شهرداری‌ها شود، است.

وی با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه در تهران و دائر بودن ادارات در شهر کرج، بیان کرد: حضور شهروندان تهرانی در این روز سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در استان می‌شود که به همین سبب شورای شهر کرج خواستار تعطیلی روزهای پنجشنبه در البرز است.

دادگو افزود: شورای شهر کرج 500 میلیون تومان برای استقبال از سفر هیئت دولت به البرز اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار