کد خبر: ۳۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 31 October 2016


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از رشد ۲۰ درصدی مشارکت البرزی‌ها در طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: این مهم در سال جاری محقق شده است.

سید هادی کرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مساعدت نیکوکاران در هفت ماه نخست سال انجام‌شده است، گفت: طی این مدت حدود ۲۳ هزار حامی در طرح اکرام و حدود ۴ هزار حامی در طرح محسنین وجوه نقدی خود را به‌صورت ماهیانه به‌حساب ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کرده‌اند.

وی افزود: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به‌منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس‌انداز می‌شود تا در آینده به‌عنوان منبع مناسبی برای تأمین هزینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد.

کرابی یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می‌شود .

وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت‌های غیر نقدی درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت برای کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده‌دار شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز اضافه کرد: مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی هفت‌ماهه ابتدای سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ حدود ۲۰ درصد رشد داشته است .

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ یتیم و یک‌هزار و ۱۰۰ فرزند خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرج توسط خیران در طرح‌های اکرام محسنین حمایت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار