کد خبر: ۳۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 31 October 2016


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اعلام کرد: سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری در این سازمان راه اندازی شد ضمن اینکه برای اولین باردرکشور کارتابل کارفرمایان نیز فعال شد.

به گزارش ایرنا از سازمان نظام مهندسی البرز، علیرضا مجربی کرمانی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه تلاش می شود از حضور ناظران در سازمان به جز موارد ضروری جلوگیری شود، گفت: با راه اندازی سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری مراجعه به سازمان به حداقل خواهد رسید.

وی، با پیشرو خواندن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در ارایه خدمات نوین و روزآمد در کشور افزود: با هدف گذاری نهایی حذف کامل پروسه مراجعه حضوری و مکاتبات کاغذی در این سازمان آغازشده است.

مجربی کرمانی افزود: با راه اندازی سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری ارایه تمام خدمات ثبت طراحی ، نظارت، آزمایشگاههای تخصصی و سازندگان به صورت غیر حضوری خواهد بود و با تکمیل این سامانه ارتباط مستقیم بین مهندسان هر پلاک ثبتی و کارفرمایان برقرار خواهد شد.

وی در تشریح نحوه ارایه خدمات الکترونیک به کارفرمایان افزود: پس از راه اندازی سامانه های اتوماسیون اداری در سال های گذشته و راه اندازی و تکمیل سامانه گزارش های الکترونیکی در سراسر استان، تلاش شد تا حد ممکن ضمن برقراری ارتباط مطمئن ، مستقیم و دایمی مالکان با طراحان، ناظران و مجریان ساختمان، برای اولین بار در کشور، با راه اندازی کارتابل مالکان، ارتباط الکترونیکی میان همه اعضای این مجموعه را برقرار کنیم.

وی کاهش سفرهای شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه عمومی از نتایج این اقدام برشمرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز افزود: همچنین به زودی امکان واریز تمام وجوه به حساب سازمان به صورت غیرحضوری ایجاد خواهد شد که این خود گام دیگری در راستای ممانعت از مراجعات حضوری و کاهش سفرهای شهری خواهد بود.

وی کاهش چشمگیر مراجعات به سازمان، امکان رهگیری مرحله ای فرآیند توسط کارفرمایان و مهندسان، شفافیت بیشتر گردش اطلاعات و پیگیری دقیق امور، حذف سیستم دست و پاگیر سنتی و صرفه جویی در وقت و هزینه ها، سادگی و سهولت ورود اطلاعات توسط کارفرما و مهندسان و حفظ احترام و تکریم به کلیه متقاضیان اخذ خدمت از سازمان را، از ویژگی های سامانه جامع خدمات غیر حضوری برشمرد و تاکید کرد: برای رفاه حال مهندسان و کارفرمایان بروشورهای راهنمای این سامانه نیز تدوین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار