کد خبر: ۳۲۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 01 November 2016


نشست فصلی احزاب و تشکل های سیاسی استان البرز عصر سه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و دیگر مسئولان استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد و در جریان آن فعالان سیاسی نقطه نظرات خود درباره مسایل مختلف را مطرح کردند.

به گزارش ایرنا، مهناز عابدی دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان البرز در این نشست گفت: کمیسیون ماده 10 احزاب زمینه برای فعالیت تمامی تشکل های سیاسی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هر چه تعداد تشکل ها بیشتر باشد ارتباط بین مردم و دولت با کیفیت بیشتری دنبال می شود.

عابدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دولت یازدهم فضا باز بود، ولی در عمل باید اقدامات بایسته تری صورت گیرد.

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش البرز خاطر نشان کرد: هزینه حضور فعال احزاب بسیار سنگین است، امید است در این باره استانداری علاوه بر ایجاد بستری امن برای فعالیت احزاب شرایط فیزیکی مناسبی نیز فراهم کند.

اشتیاقی مسئول کمیته بانوان اعتماد ملی استان البرز نیز گفت: با توجه به اساسنامه حزب اعتماد ملی که در سال 85 مجوز خود را دریافت کرد و جزو احزابی بود که تعطیل نشد.

وی با اشاره به اینکه این حزب با کمیته های جوانان، سیاسی و کارگران اهداف خود را دنبال کرد ادامه داد: امید است خانه احزاب در البرز برای بهبود روند امور حزب های فعال راه اندازی شود.

اشتیاقی گفت: مرام نامه حزب اعتماد ملی در بخش سیاست داخلی بر حمایت از تکثر سیاسی و رقابت قانونی و در سیاست خارجی تلاش برای تامین منافع ملی و دفاع از کیان ایران اسلامی تاکید دارد.

وی با اشاره به سفر هیات دولت به استان البرز خاطر نشان کرد: این حضور می تواند فضا را برای فعالان سیاسی باز کند تا احزاب بتوانند دوستانه و خالصانه و در نهایت آزادی و آرامش فعالیت خود را انجام دهند.

مهرداد فروغی دبیر حزب ندای ایرانیان نیز گفت: در جلساتی که پیش از این با مسئولان استان در خصوص محورهای حقوق شهروندی برپا شده درصدد تغییر دیدگاهی نسبت به احزاب هستیم.

وی ادامه می دهد: با توجه به اینکه حقوق شهروندی باعث بسط عدالت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود ولی اهتمام لازم برای تحقق این امر وجود ندارد.

فروغی گفت: مسئولان می توانند از ظرفیت های احزاب در ابعاد مختلف کشور استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار