کد خبر: ۳۲۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 01 November 2016


معاون برنامه ریزی واداری،مالی فرمانداری فردیس گفت: دوام و پایداری نظام اسلامی در خدمت صادقانه و کسب اعتماد مردم است.

به گزارش ایرنا، محمد مجرد روز سه شنبه در بازدید سرزده از ادارات گاز و تامین اجتماعی شهرستان فردیس افزود: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی دولت به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است.

وی ادامه داد: برای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به خلق استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی واداری،مالی فرمانداری فردیس گفت: سرکشی از واحدهای مختلف این ادارات با چگونگی کار آنها آشنا و نحوه عملکرد رئیس و پرسنل ادارات در خدمت دهی به مردم و میزان رضایت مندی ارباب رجوع بررسی شد.

مجرد افزود: در این دو بازدید عموم افرادی که به شعبه تامین اجتماعی و اداره گاز مراجعه کرده بودند از خدمات و نوع برخورد مسئول و کارکنان این نهاد ابراز رضایت و قدردانی کردند.

وی ادامه داد: بازدیدها از ادارات فردیس به طور مستمر انجام نحوه عملکرد ادارات و تکریم ارباب و رجوع و رضایت مندی مردم ارزیابی می شود و در ارزیابی فرمانداری مورد تقدیر قرار می گیرند و اگر از عملکرد اداره ای مورد رضایت نباشد در ادامه کار مدیراداره تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس اداره گاز شهرستان فردیس نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد این اداره ارائه داد و گفت: اداره گاز فردیس حدود 150 هزار مشترک دارد و دو هزار نفر از گاز غیرمجاز استفاده می کنند که باید به مجاز تبدیل شوند.

سیدمحمدصادق میرسلیم افزود: افرادی که از گاز غیرمجاز استفاده می کنند با توجه به عدم تایید سیستم های لوله کشی گاز از سوی واحد نظام مهندسی و شرایط خاص استفاده از گاز غیر مجاز خطراتی برای سایر ساکنان مجتمع را فراهم می کند.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد تهمیدات لازم برای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان برای اخذ اشتراک های قانونی می باشیم استفاده از گاز غیرمجاز خطراتی را برای شهروندان دارد.

وی افزود: از شهرداران مناطق 3 و 10 درخواست شده تا نسبت به همکاری جهت ارائه مجوز حفاری برای نصب انشعابات گاز قانونی اقدام کنند.

میرسلیم اظهار داشت: اداره گاز فردیس آمادگی کامل جهت تامین تجهیزات لازم برای گاز رسانی به این شهروندان را دارد.

اکنون 85 هزار نفر بیمه شده اصلی ، مستمری بگیر و بازنشسته زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی این شعبه هستند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان فردیس گفت: ماهانه 23 میلیارد ریال به دوهزار و 300 نفر بیمه بیکاری در این شهرستان پرداخت می شودو در مجموع تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به 17 هزار نفر می رسد.

پورمند افزود: ماهانه 180 میلیارد ریال در آمد وصولی تامین اجتماعی فردیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار