کد خبر: ۳۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 01 November 2016


رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است،‌ گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ مهدی خلج بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی خط تولید واکسن تب برفکی در استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این راستا حمایت از طرح‌ها در این زمینه در دستور کار است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان دامپزشکی با حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی در زمینه اقتصاد مقاومی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این سازمان نیز همگام با طرح‌های اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد: توسعه مراکز تولیدی و دانش بنیان از ضرورت‌هایی بوده که در کشور به صورت دقیق و درست انجام شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

خلج گفت: بهره‌وری تولیدات داخلی و حمایت از تولیدات داخلی از مهمترین اقداماتی است که باید به صورت اساسی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و همچنین وجود نیروهای متخصص فعال تأکید کرد: کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی در روزهای آینده با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و ضوابط در ساختار خط تولید واکسن، تولید واکسن تب برفکی در این شرکت به‌صورت موقت و مشروط راه‌اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار