دبیر شورای شهر کرج:
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: رسانه‌‌های استان البرز با اطلاع‌رسانی مسائل مهم و حیاتی می‌توانند، مدیران را در انجام وظایف خود یاری کنند.
کد خبر: ۳۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 02 November 2016
مصطفی سعیدی‌سیرائی اظهار داشت: رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی در علم مدیریت جایگاه بسیار مهم و اثرگذاری دارند و به طور قطع با افزایش راه‌های ارتباطی، این نقش جدی‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: امروز دیگر نمی‌توان مسائل مختلف از دید مردم پنهان نگاه داشت، چرا که با رشد روز افزون اطلاع‌رسانی، شبکه‌های خبری، اینترنت، ماهواره و شبکه‌های مجازی، مردم به صورت سریع و لحظه به لحظه اخبار را دریافت، رصد و تحلیل می‌کنند.

نماینده مردم کرج در پارلمان شهر تصریح کرد: بنابراین رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح، نقد مصلحانه و پرداختن به موضوعات مهم و تحلیل شرایط و ارائه راهکارهای کارشناسی‌ شده، مدیران را در انجام وظائف خود یاری کنند.

سعیدی‌سیرائی گفت: برای اینکه رسانه‌ها اثرگذاری صحیحی در جامعه داشته باشند، باید از نیروهای متخصص، کارشناس و خبره، بهره برده و مسائل حیاتی و مهم شهر و استان را به طور مداوم رصد و در مورد آنها اطلاع‌رسانی کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی اوقات مشاهده می‌شود که رسانه‌های استان البرز و شهرستان کرج به جای پرداختن به موضوعات کلان و مهم که با زندگی روزمره مردم ارتباط دارد، به مسائل غیر ضروری می‌پردازند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: به عنوان نمونه یک طرح در شهر تکمیل و افتتاح می‌شود، رسانه‌های ما تنها به انتشار سخنان مسؤولان حاضر در مراسم افتتاحیه اشاره کرد و هیچ گزارشی درباره خود طرح منتشر نمی‌کنند.

سعیدی‌سیرایی گفت: این در حالی است که باید این طرح‌ها از سوی رسانه‌ها مورد رصد، تحلیل و بررسی علمی و کارشناسی صورت گرفته، ضعف و نواقص بیان شده و اگر نقدی به نحوه اجرا، سرعت عمل، میزان بودجه صرف شده دارند، را منتشر کنند.

وی اظهار داشت: در این صورت است که رسانه‌های البرز در مدیریت کلان استان و شهرستان کرج اثرگذار بوده و دیگر مدیران ما نمی‌توانند بدون رعایت اصول علمی طرح‌ها را کلنگ‌زنی و اجرا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار