معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:
نشست هماهنگي و برنامه ريزي فعاليت هاي مشترك آموزش وپرورش و ستاد اقامه نماز با حضور مدير ستاد اقامه نماز استان و معاون پرورشي و فرهنگي اداره کل آموزش و پرورش قزوين برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 08 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نشست هماهنگي و برنامه ريزي فعاليت هاي مشترك آموزش وپرورش و ستاد اقامه نماز با حضور حجت الاسلام موسوی مدير ستاد اقامه نماز استان و حجت الاسلام انصاری معاون پرورشي و فرهنگي اداره کل آموزش و پرورش قزوين در سالن جلسات برگزار شد.

براساس همین گزارش برگزاري همايش بزرگ خانواده و دانش آموزان با موضوع نماز و تربيت ديني با حضور مدرسين مركز تخصصي نماز قم و همچنين اجراي دوره هاي آموزشي طرح مبين(مديريت برنامه هاي ياوران نماز) مدرسين آموزش خانواده و آموزگاران پايه سوم ابتدايي دختر سراسر استان از اهم موافقت هاي انجام شده در این نشست بود.

گفتنی است اين فعاليت هاي ارزشمند همراه با اجراي پيش اجلاس دانش آموزاي در آستانه بيست و پنجمين اجلاس سراسري و دومين اجلاس استاني نماز برنامه ريزي و انجام مي شود.

در نظر است به مناسبت اجلاس نماز، فضاسازي معنوي ويژه اي در سطح استان و در ميان دانش آموزان و خانواده هاي آنان ايجاد شود و كه در اين ميان دانش آموزان عضو تشكل هاي دانش آموزي مشاركت جدي در اين عرصه خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار