رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين از کشف 11 کيلو و 500 گرم مواد مخدر ترياک با دستگيري 2 سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "محسن قلي پور" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي قصد دارد موادمخدر را از يکي از استان هاي جنوبي به استان همجوار منتقل و اقدام به توزيع کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند افزود: ماموران در عمليات غافلگيرانه موفق شدند خودروي کاميون يخچال دار متهم را در چهار راه نسيم شمال قزوين متوقف و در بازرسي از خودرو مقدار 9 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود کشف کردند.
سرهنگ قلي پور اضافه کرد: ماموران در اقدامي ديگر حين انجام ايست و بازرسي در عوارضي آزادراه "قزوين – کرج " به يک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسي وسايل يکي از مسافران اتوبوس مقدار 2 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين افزود: در اين خصوص 2 سوداگر مرگ دستگير و با تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ قلي پور در پايان از شهروندان به خاطر همکاري و اطلاع رساني که با نيروي انتظامي دارند تشکر و قدرداني کرد و افزود: همکاري خوب مردم با نيروي انتظامي مي تواند نقش موثري در رابطه با مقابله قاچاقچيان مواد مخدر داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار