رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دی ماه امسال همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، دکتر حسین کریم امروز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه‌ها بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دی ماه امسال وزیر بهداشت به استان سفری خواهد داشت و طی این سفر ۲۰ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح بیمارستان صحنه، کلینیک تخصصی ، اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله طالقانی، بخش‌های مختلف درمانی، بیمارستان سوختگی کرمانشاه و... در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان صورت خواهد گرفت.

کریم تکمیل و به پایان رساندن پروژه‌های بزرگ و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را اولویت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۲۵۰ پروژه بزرگ عمرانی توسط دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه در نقاط مختلف این استان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ادامه توضیحات اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد و تعدادی دیگر نیز که نیاز به زمان بیشتری دارد طی سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کریم افزود: بیمارستان تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه از بیمارستان های معتبر و مطرح در کشور است و ارائه خدمت به بیماران استان‌های مجاور و نیز کشور عراق را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تجهیز و نوسازی و بهسازی و توسعه بیمارستان امام علی(ع) در حال انجام است، گفت: در سال جاری تجهیزات و امکانات بسیار خوبی به این بیمارستان اضافه شد و شاهد ارتقا کیفی و کمی خدمات به بیماران در این بیمارستان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: بیمارستان امام علی (ع) به فردی خاصی متکی نیست و یکی از بیمارستان‌های موفق در منطقه است که توفیقات این بیمارستان در شاخص‌ها و آمارها مشخص می‌باشد.

کریم با اشاره به درخواست استعفای خود از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه وزیر بهداشت با این استعفا موافقت نکرد.

وی بیان کرد: تلاش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلب رضایت‌مندی مردم و ارتقا خدمات درمانی به بیماران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار