کرمانشاه- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت ۹ کرمانشاهی با گاز منو اکسید کربن خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،صائب مدرسی از مسمومیت ۹ کرمانشاهی با گاز منو اکسید کربن طی یکروز گذشته خبر داد.

وی افزود: اولین حادثه مسمومیت با منو اکسید کربن حدود ساعت ۱ و ۵۷ دقیقه بامداد دیروز گزارش شد که طی آن یک خانواده ۵ نفره در خیابان نهم کرمانشاه با این گاز دچار مسمومیت و راهی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، دومین گزارش مسمومیت با گاز منواکسید کربن را مربوط به ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز گذشته دانست که طی آن فردی در منطقه پاوه و بخش نوسود با این گاز مسموم و به بیمارستان قدس پاوه منقل شد.

وی سومین مسمومیت با گازمنواکسید کربن - که مرگ خاموش افراد را رقم می زند- در کرمانشاه را ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در محل کیهان شهر بلوک ۴ کوچه گلستان عنوان کرد که مصدومیت ۲ نفر را در پی داشته است.

مدرسی هم چنین از مسمومیت ۱ نفر دیگر نیز در ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز گذشته ۶ آذر در روستای سرماج حسین خانی با این گاز خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: خانواده های محترم نسبت به نصب ایمن وسایل گازسوز خود نهایت دقت را داشته باشند و از باز بودن دریچه دودکش این وسایل اطمینان حاصل کرده تا دچار مشکلاتی چون مسمومیت با گاز کشنده و بی رنگ و بی بوی منو اکسید کربن نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار