دانشجویان برتر حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز سه شنبه به مناسبت روز دانشجو در مراسمی در بیمارستان امام رضا (ع) این شهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۳۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دانشجویان قشر آگاه، شاداب و با بصیرت جامعه هستند و به پاس یاد و خاطره سه شهید دانشجو مبارز و استکبارستیز سال 32دانشگاه تهران و به همت دانشجویان مراسم جشن امروز برگزار شد.
حسین کریم با بیان اینکه ظرف دو سال گذشته کانون ها و تشکل های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش فعالیت ها و توانمندی های علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان در سطح دانشگاه دایر شده، گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جز بهترین ها و مدل آورترین دانشجویان کشور هستند و این دانشگاه در کشور به عنوان یک الگو مطرح است.
به گفته کریم، تعداد دانشجویان این دانشگاه چهار هزار و 200 نفر است که در مقاطع لیسانس تا فوق تخصص در رشته های گوناگون مشغول به تحصیل هستند.
وی خبر از افتتاح دو دانشکده فنآوری های نوین و صنایع غذایی تا پایان سال جاری داد و بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دنبال افزایش رشته های علوم پزشکی به ویژه در سطح مقطع تحصیلات تکمیلی، تخصصی و فوق تخصصی است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این مراسم، دوران دانشجویی را فرصتی کوتاه برای فراگیری مهارت ها برشمرد و گفت: دانشجویان غنیمت این دوران زودگذار دانشجویی را بدانند.
حجت الله اسلام مصطفی کاظمی اصل، با بیان اینکه دانشجویی یک نعمت است که خداوند فرصت آن را به دانشجویان داده است، گفت: دانشگاه ها و مسوولان دانشگاه شرایط و امکانات لازم را برای دانشجویان مهیا کرده اند و دانشجویان باید از این فرصت و امکانات استفاده کنند.
16 آذر به مناسبت سالروز شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی تهران در سال 32 در اعتراض به نیکسون رییس جمهوری وقت آمریکا عامل کودتا 28 مرداد و سقوط دکتر مصدق به روز دانشجو در تقویم کشور نام گذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار