خطیب جمعه قم عنوان کرد:
مذاکره کننده گان در برابر زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکا، این شیطان بزرگ بایستند. خطای پزشکی قابل پیشگیری، قابل‌بخشش نیست، اینکه خطاهای قابل پیشگیری در بیمارستان‌ها رخ می‌دهد خانواده‌ها و جامعه را داغدار می‌کند.
کد خبر: ۳۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به تمدید تحریم‌ها از طرف آمریکاییها عنوان کرد: مذاکره کننده گان در برابر زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکا، این شیطان بزرگ بایستند چرا که آن ها همان خوی استکباری و شیطانی خود را دارند.

امام جمعه قم افزود: آمریکا در رفتار خود نسبت به ایران و جمهوری اسلامی هیچ تغییری نشان نداده است و این عهد شکنی ها نیز چهره واقعی آنان را به افکار عمومی به خوبی نشان داد.

وی تصریح کرد: آن هایی که در صدد بزک کردن آمریکا هستند و قصد دارند این دشمنی ها را یک سوء تفاهم نشان بدهند نیز دست شان در این قضیه برای همه رو شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: مذاکرت یک تجربه تلخی برای کسانی محسوب می شود که روحیه استکباری را باور نداشتند.
 
وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب بارها درباره مذاکرات هشدار داده بودند و فرمودند که من نسبت به گفت و گو ها خوش بین نیستم همچنین ایشان درباره مسائل کلان و خطوط قرمز به مسئولان هشدار داده بودند.

آیت الله سعیدی همچنین با اشاره به راهکارهایی برای تقویت اقتصاد کشور بیان داشت: برای اینکه بتوانیم بر مشکلات اقتصادی کشور فایق آییم باید به صنایع متوسط و کوچک نگاه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از تولید داخل ، دانش بنیان شدن بخش‌های اقتصادی، اعتماد به نیروهای جوان و نخبه داخل، پرهیز از زندگی اشرافی، استفاده از ظرفیت بسیج،  ترویج و پایبندی مسئولان به معنویت و اخلاق و همچنین دل بریدن از بیگانگان از دیگر مواردی است که می‌تواند در مسیر شکوفایی اقتصاد به کشور کمک کنند.

امام جمعه قم با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) تاکید کرد: امروز به حضرت حجت(عج) عرض می‌کنیم ای حجت و خلیفه خدا با شما عهد می‌بندیم همواره پیرو ولایت فقیه باشیم و فرامین رهبر معظم انقلاب را مطالبات شما بدانیم و با تمام وجود در خدمت ولی فقیه باشیم و تا آخرین نفس از ایشان حمایت کرده و هرگز از فرمایشات ایشان عدول نکنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت خاطرنشان کرد: اسلام، وحدت مسلمانان و نیروهای مؤمن را از واجبات قرار داده است و باید دست بدخواهان از جوامع مسلمانان قطع شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره  فوت ستایش موسایی دختر بچه 8 ساله‌ای که چندی پیش در یکی از بیمارستان‌های قم به دلیل خطای پزشکی فوت کرد اظهار داشت: خطای پزشکی قابل پیشگیری، قابل‌بخشش نیست، اینکه خطاهای قابل پیشگیری در بیمارستان‌ها رخ می‌دهد خانواده‌ها و جامعه را داغدار می‌کند.

وی ادامه داد: دختر 8 ساله‌ای در بیمارستان فوت کرد، خانواده این دختر وقتی از مرگ فرزند خود باخبر شدند تصمیم مهمی گرفتند تا اعضای فرزندشان را اهدا کنند این اقدام قابل ستایش است اما مسئولان باید از وقوع چنین رویدادهایی پیشگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار