رئیس اداره راه و شهرسازی ایوان ازاجرای طرح راهداری زمستانه با12نیرو و2اکیپ عملیاتی به همراه ماشین آلات بصورت شبانه روزی درجاده های این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۴۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حمدالله محمدی اظهار کرد: این طرح از نیمه دوم آذر آغاز و تا 15 فروردین سال 96 نیز ادامه دارد و 2 اکیپ عملیاتی با 12 نیرو و تعدادی ماشین آلات راهداری خدمات رسانی می کنند.
 
وی افزود: در این طرح همچنین سه دستگاه ماشین سبک و پنج دستگاه سنگین برف روب و 9 نیروی خدماتی نیز مشارکت دارند.
 
محمدی یادآور شد: به منظور جلوگیری از یخ زدگی جاده ها، 300 تن نمک و 500 تن ماسه در مناطق مختلف جاده ای این شهرستان ذخیره شده تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.
 
وی ادامه داد: جاده های استحفاظی و کوهستانی این شهرستان شامل 25 کیلومتر گردنه قلاجه تا چهار مله و هشت کیلومتر مسیر سراب ایوان زیر پوشش این طرح هستند و در موارد اضطراری و شدت بارش ها، کل حوزه استحفاظی از خدمات تیم های راهداری بهره مند می شود.
 
وی با بیان اینکه این برنامه ریزی ها برای تحقق سفری ایمن و بدون حادثه صورت می گیرد، گفت: هموطنان با تجهیزات کافی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، برف پاکن سالم و بنزین کافی سفر کنند و قبل از حرکت از طریق سامانه گویا 141 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
 
محمدی تاکید کرد: توصیه می شود مردم در فصل زمستان و بارش های شدید از سفرهای غیر ضروری در روزهای بارندگی، کولاک و لغزندگی جاده ها خودداری کنند.
 
وی افزود: هدف ما خدمت بیشتر و بهتر به مردم است و با توجه کردن به هشدارهای راهداری در جاده ها امیدواریم شرایط به‌ گونه‌ای باشد که کمترین سوانح را داشته باشیم.
 
طرح ایمنی زمستانی از 16 آذر با مشارکت پلیس راه و هلال احمر آغاز شده و تا نیمه اول فروردین سال 96 نیز ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار