استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که در سفر رئیس‌ جمهور ثبت‌نام کرده‌اند هرچه سریع‌تر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۴۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین که امشب در سالن باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: مواردی که در کارگروه فرعی شورای هماهنگی بانک‌های استان بیان می‌شود باید با جدیت پیگیری شده و نتایج آن در کارکروه اصلی ارائه شود.

وی افزود: از تمام مسؤولان استان قزوین انتظار می‌رود مواردی که در حوزه صنعت و تولید موجب دغدغه شده و مانع رسیدن به اهداف نهایی در این حوزه می‌شود را گزارش دهند تا در کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر مشکلات در کارگروه فرعی حل و فصل شد نیاز به طرح در جلسه اصلی نبوده و باید به ذکر نتیجه پیگیری اکتفا کرد زیرا هدف اصلی رضایت حوزه صنعت و تولید استان قزوین از عملکرد مسؤولان است.

* شناسایی 85 واحد صنعتی تعطیل قابل راه‌اندازی در قزوین

همتی با تأکید بر اینکه باید همپوشانی‌ها حذف شود، عنوان کرد: نمی‌توان به یک واحد صنعتی و یا تولیدی چند مورد تسهیلات بانکی اعطا کرد و برخی دیگر از واحدها از این تسهیلات بی‌بهره باشد بنابراین برای تحقق این مهم باید دقت کرد تا همپوشانی‌ها حذف شود.

وی با اشاره به تعداد واحدهای تعطیل قابل راه‌اندازی استان قزوین تصریح کرد: 85 واحد صنعتی تعطیل قابل راه‌اندازی در داخل شهرک‌‌های صنعتی شناسایی شده که برای رفع مشکلات این واحدها شرکت شهرک‌های صنعتی باید هماهنگی‌های را لازم با بانک تجارت انجام دهد.

استاندار قزوین گفت: واحدهای صنعتی که خارج از شهرک‌های صنعتی قرار دارد هم باید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مورد پیگیری قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی واحدهای تعطیل باشیم.

همتی ضمن معرفی بانک‌های موفق در پرداخت تسهیلات ازدواج خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده بانک‌های ملی، تجارت و رفاه در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج عملکرد موفق‌‌تری دارد که شایسته تقدیر است.

وی مطرح کرد: افرادی که در سفر رئیس‌ جمهور به استان قزوین برای وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند برای دریافت تسهیلات هرچه سریع‌تر به بانک‌ها مراجعه کنند زیرا بانک‌ها آمادگی کامل برای پرداخت 10 هزار وام قرض‌الحسنه ازدواج مصوب سفر ریاست جمهوری را دارد.

استاندار قزوین عنوان کرد: بنده در تمام محافل از اقدامات بانک‌های استان قزوین تقدیر کرده‌ام اما در جلسه شورای بانک‌ها باید تعارفات را کنار بگذاریم و مواردی که مانع دست‌یابی به اهداف اصلی می‌شود را طرح و رفع کنیم.

همتی یادآور شد: در توزیع تسهیلات اولویت‌ها باید در نظر گرفته شود و به تفکیک توزیع‌ها با جزییات واحدها نوشته شود تا تمام واحدهای صنعتی و تولیدی که نیازمند دریافت تسهیلات است بتواند از فرصت به وجود آمده استفاده مطلوب کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار