مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه:
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در تاریخ 22 آذرماه سال‌جاری راس ساعت 16 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا سلیم‌ساسانی امروز اظهار داشت: در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ارائه توانمندی‌های تولیدی‌-صادراتی استان کرمانشاه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نمایشگاه توانمندی‌های تولید- صادراتی استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه ادامه داد: این نمایشگاه به همت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، خانه صنعت و معدن و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط کار خود را شروع می‌کند.

به گفته این مسؤول این نمایشگاه با حضور مسؤولان استانی و کشوری از جمله معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران، سفرای کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان در ایران، تعدادی از فعالان تجاری کشور عراق، مسؤولان میزهای عمان، قزاقستان، عراق در سازمان تجارت ایران برگزار می‌شود.

سلیم‌ساسانی افتتاح نمایشگاه را در تاریخ 22 آذرماه سال‌جاری راس ساعت 16 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه تا 24 آذرماه قطعا حامل آثار و تبعات مثبتی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی و توسعه همه‌جانبه در منطقه بوده و زمینه‌ساز گسترش مراودات مابین به‌خصوص بازارهای جدید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار