مدیرکل تامین اجتماعی قم مطرح کرد
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: براساس درخواست کارفرمایان مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که معضلات به وجود آمده ناشی از کمبود نقدینگی به دلیل آثار تحریم‌ها باشد، در خصوص پرداخت بدهی‌ها همکاری لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید مجتبی موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی فنی و مهندسی استان قم با اشاره به اهتمام تامین اجتماعی نسبت به حمایت قانونی از کارگر و کارفرما اظهار کرد: کارفرمایان یکی از بازوان اصلی اقتصاد کشور به شمار می‌روند و باید برای دلگرم شدن آنان به فعالیت در خصوص توسعه اشتغال پایدار، تسهیل در قوانین مورد توجه قرار گیرد که تحقق این امر نیازمند همت ملی است.

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی نسبت به رصد کردن مشکلات واحدهای تولیدی استان قم اهتمام جدی دارد، اضافه کرد: براساس درخواست کارفرمایان مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که معضلات به وجود آمده ناشی از کمبود نقدینگی به دلیل آثار تحریم‌ها باشد، در خصوص پرداخت بدهی‌ها همکاری لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه پرداخت به موقع حق بیمه توسط کارفرمایان موجب می‌شود که خدمات بهتری به بازنشستگان و بیمه شدگان ارائه شود، افزود: امیدواریم که کارفرمایان در استان قم نسبت به ارائه لیست و پرداخت حق بیمه در مدت زمان قانونی اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارفرمایان باید نسبت به پرداخت حق بیمه واقعی کارگران توجه جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه واقعی هنگام دریافت مستمری بازنشستگی تاثیر بسیاری داشته و موجب می‌شود که کارگران نیز در انجام وظایف محوله با جدیت و انگیزه مضاعف تلاش داشته باشند.

موسوی ضرورت بهره‌مندی از مشاوره‌های قانونی و رایگان کارشناسان تامین اجتماعی در شعب و اداره‌کل تامین اجتماعی استان قم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: امیدواریم که کارفرمایان نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه داشته باشند تا از بروز مشکلات احتمالی در زمان صدور مفاساحساب پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در صورتی‌ که پیمانکاران در همان روز نسبت به اعلام نواقص و تکمیل مدارک اقدام کنند مفاساحساب در همان روز کاری توسط شعبه صادر خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار