رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم از افتتاح نخستین کار اقتصاد مقاومتی در بخش درمان قم خبر داد و گفت: بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومانی دوشنبه هفته آینده بیمارستان فرقانی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی صبح امروز در هفدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به چالش‌ها و موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: استاندار نامه‌ای به معاون رئیس‌جمهور داشتند که طی آن صنایع کوچک، منابع غنی معدنی، آی تی، گردشگری زیارتی و سلامت، فرش و... را محور مزیت‌های استان معرفی کرده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم بابیان اینکه امسال در برق مصرفی صنایع و شهرک‌ها 12.2 دهم درصد افزایش مصرف برق داشته‌ایم افزود: این مسئله نشان می‌دهد رونق به تولید بازگشته است.

وی تکمیل و بهسازی راه دسترسی دریاچه نمک را از دیگر ظرفیت‌های غنی استان برشمرد  ادامه داد: 2200 تخت بیمارستانی در استان قم ظرف چند سال گذشته احداث‌شده است.

رضوی از افتتاح نخستین کار اقتصاد مقاومتی در بخش درمان قم خبر داد و گفت: بااعتبار 170 میلیارد تومانی دوشنبه هفته آینده بیمارستان فرقانی با  حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم مشکلات مالیاتی را از دیگر مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و تصریح کرد: موانع سرمایه‌گذاری مرتبط با دستگاه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار بررسی‌شده و برای رفع مشکلات بانکی قم نیازمند پیگیری خاص از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش فولاد، شرکت‌ها در حال تولید با ظرفیت 2 هزار تنی هستند خاطرنشان کرد: در شرایطی که این واحد در حال تعطیل شدن بود این هفته جشن 20 هزار تن تولید را برگزار می‌کنند.

به گفته رضوی، 37 واحد تولیدی استان قم  توسط بانک‌ها استملاک شده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار