تابناک مرکزی: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان در پی سخنان مقتدرانه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه شهرستان دلیجان در خصوص فرجام برجام حمایت کامل خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۴۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 16 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پیام دلیجان، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان پس از سخنان اعتراضی چندباره امام جمعه دلیجان در نمازجمعه این شهر نسبت به فرجام برجام بیانیه ای را در حمایت از سخنان امام جمعه منتشر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

در نماز جمعه این هفته شهرستان دلیجان حجت الاسلام کرامتی سخنرانی خوب و موضع گیری به جایی را داشتند که بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان از چنین موضع گیریها و سخنرانی هایی حمایت کامل خود را می دارد،کرامتی گفت که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای گفتند که به شیطان بزرگ آمریکا نمی توان اعتماد کرد در عمل دیدیم همین هم هست.

کرامتی گفت: همان طور که بارها رهبر انقلاب اعلام کردند نمی شود به آمریکا اعتماد کرد ولی متاسفانه برخی از مسئولین ما روی آمریکا اعتماد داشتند و دیدند که ضربه های بیشماری را خوردیم.

امام جمعه دلیجان گفت که در مجلس سنای آمریکا بدون حتی یک رای مخالف تصویب شد و به امضا رییس جمهور آمریکا نیز رسید او گفت ما چندتن از اورانیوم های خود را اکسید کردیم و نابود کردیم ،چندین  هزارسانتریفیوژ را  نابود کردیم و قلب راکتور آب سنگین را با بتن پر کردیم و چندین ضرر دیگر به کشور وارد کردند ولی طرف مقابل هیچ کاریی را انجام ندادند.

کرامتی در پایان گفت امیدواریم که از این کارها مسئولین ما عبرت بگیرند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان از چنین موضع گیری هایی حمایت میکند و امیدواریم که بعضی از مسئولین ما از دروغ پردازیهای خود دست بردارند و به فکر آبادانی کشورمان ،ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار