حواشی قبل از بازی غول و غول کش
کاپیتان تراکتورسازی بر خلاف آنچه که همه فکر می‌کنند، به نظر من این دیدار اصلاً ساده نیست و یکی از بازی‌های خیلی سخت ما‌ خواهد بود. تیم نفت‌وگاز تیم خیلی خوب‌ و خطرناکی است و در بازی‌های اخیرش در جام‌حذفی نشان داده است که تیم خوب و بانظمی است.
کد خبر: ۳۴۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 19 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که این روزها استان ، خصوصا ورزشکاران و فوتبالیست ها در هیجان برگزاری یک دیدار حساس و تعیین کننده برای ورزش استان هستند، برخی خبرهای قبل از بازی که می توان از آن ها به عنوان حواشی قبل از بازی از آن یاد کرد، رسانه های محلی و ملی را در خصوص این دیدار به خود مشغول کرده است.
تست دوپینگ از برخی بازیکنان گرفته می شود
در همین رابطه از طرف ستاد مبارزه با دوپینگ اعلام شده برای این دیدار برنامه ای ویژه تدلرک دیده شده و از بازیکنان تست دوپینگ به عمل خواهد آمد.
بر همین قرار است در حاشیه این مسابقه از برخی بازیکنان دو تیم به قید قرعه تست دوپینگ گرفته شود.زهره هراتیان رییس رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ در گفت و گو با کاپ این خبر را تائید کرد.
تماشای بازی در ورزشگاه رایگان شد
در خبری دیگر اعلام شد که تماشای این دیدار برای تماشاگران در ورزشگاه رایگان می باشد.بنابر این گزارش ،با تصمیم هیات فوتبال گچساران در دیدار نفت و گاز این شهر با تراکتورسازی در روز سه شنبه بلیت فروشی انجام نمی شود و هواداران به صورت رایگان می توانند از این مسابقه در ورزشگاه گچساران دیدن کنند.
رییس هیات فوتبال گچساران با اعلام این خبر تاکید کرده هرگونه جوسازی درباره بلیت فروشی در بازی فردا محکوم می شود.
بارش برف در تبریز سبب شده است که پرواز چارتر تراکتورسازی به سمت گچساران در زمان مقرر صورت نگیرد.
تاخیر در پرواز تیم تراکتور سازی
اما در خبری دیگر خبرگزاری فارس از تاخیر در پرواز تراکتورسازی با تیتر"بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز در هواپیما محبوس شدند" از تاخیر در پرواز این تیم به سمت گچساران خبر داد.
تیم تراکتورسازی تبریز قرار بود ساعت 11 صبح امروز با یک فروند هواپیمای چارتر روانه گچساران شوند.با وجود اینکه بیش از یک ساعت است بازیکنان تیم تراکتورسازی در داخل هواپیما هستند، هنوز این پرواز صورت نگرفته است.
گفته می‌شود تا لحظاتی دیگر پرواز تیم تراکتورسازی به سمت گچساران صورت خواهد گرفت.علت این تاخیر بارش برف و وضعیت جوی ناپایدار در تبریز بوده است.
کاپیتان تراکتورسازی: دیدار سختی در پیش داریم
اما تراکتورسازی که چند روز پیش در دیدار با سپاهان شکست 2 بر 1 را متحمل شد ، در این دیدار تحت فشار روانی است که مبادا از تیم نفت و گاز گچساران ، که به تیم غول کش معروف شده است ببازد و ادامه جام حذفی را از دست بدهد.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با صحبت‌های کادر فنی، باخت به سپاهان را فراموش کردیم و فقط به پیروزی برابر نفت‌وگاز فکر می‌کنیم.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار‌ گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی عنوان داشت: بر خلاف آنچه که همه فکر می‌کنند،  به نظر من این دیدار اصلاً ساده نیست و یکی از بازی‌های خیلی سخت ما‌ خواهد بود. تیم نفت‌وگاز تیم خیلی خوب‌ و خطرناکی است و در بازی‌های اخیرش در جام‌حذفی نشان داده است که تیم خوب و بانظمی است.
وی افزود: برای نفت‌وگاز تیم احترام قائلیم و نباید خودمان از قبل برنده بدانیم چرا که بر این باور هستیم که چنین تیم‌هایی مقابل تراکتورسازی بسیار باانگیزه ظاهرا می‌شوند ولی ان‌شاءلله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم در جام حذفی هم مدعی قهرمانی باشیم.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط روحی، روانی بازیکنان تراکتورسازی بعد از باخت مقابل سپاهان گفت: بهترین تیم‌های دنیا هم امکان شکست مقابل حریفان خود را دارند اما خدا را شاکریم که بعد از صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان تیم داشتند باخت مقابل سپاهان را فراموش کردیم و روحیه بازیکنان هم در حال حاضر در شرایط مناسبی است و فقط به بازی نفت‌وگاز گچساران فکر می‌کنیم.
کیانی دز ادامه گفت: مربیان بزرگی بالای سر بازیکنان تراکتورسازی هستند و مطمئناً نقاط ضعف و قوت تیم گچساران را در جلسه آنالیز گوشزد می‌کنند، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که از نقاط ضعف تیم نفت‌وگاز استفاده کنیم و بتوانیم برنده این دیدار باشیم.
بازیکن تیم تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد:  در این مدت به دلیل شرایط جوی هوای تبریز چندان نتوانستیم تمرینات خوب و شادابی داشته باشیم و بیشتر در سالن بسته تمرین کردیم، مهم‌ترین موضوع بازگشت شرایط روحی و روانی به تیم بود که خوشبختانه شرایط فعلی تیم هم مساعد برای دیدار با نفت‌وگاز است، امیدوارم با شکست این تیم بتوانیم با شکست این تیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار