2 بازیکن و یک داور والیبال استان گلستان در بین تیم منتخب و بهترین های داوری هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۴۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 21 December 2016
2 بازیکن و یک داور والیبال استان گلستان در بین تیم منتخب و بهترین های داوری هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار گرفتند.

 'میکائیل تاجر' بازیکن تیم هاوش گنبد به عنوان برترین بازیکن در پست 'قطر پاسور' انتخاب و 'احسان دوجی' از همین تیم به عنوان پدیده هفته دوازدهم معرفی شد.

در بین سایر بهترین های هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، 'داود نافعی' داور دوم دیدار تیم های ارومیه و پیکان از گلستان به عنوان بهترین داور دوم انتخاب شد.

محمدجواد معنوی نژاد، سیدمحمد موسوی، امین رضوی، وحید سیدعباسی، مصطفی شریفات و حسین امیری بهترین های دیگر این هفته در پست های مختلف انتخاب شدند.

همچنین 'علی نقدی' مربی تیم شهرداری اراک و 'مرتضی اکرمی' به ترتیب به عنوان بهترین مربی و بهترین داور اول در این هفته معرفی شده اند.

در رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور، 12 تیم حضور دارند که هاوش گنبدکاووس نماینده گلستان تاکنون از 12 بازی دارای 3 برد و مجموع 8 امتیاز بوده و در رده آخر جدول قرار دارد.

تیم هاوش در هفته دوازدهم موفق شد روز یکشنبه در زمین خود تیم خاتم اردکان یزد را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند و در هفته سیزدهم نیز فردا (اول دی) در گنبدکاووس میزبان تیم پارسه تهران خواهد بود، دیدار رفت این 2 تیم در تهران با نتیجه سه بر صفر به سود پارسه به پایان رسیده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار