با سیستم جدید بارندگی
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: سیستم جدید بارندگی در روز سه‌شنبه جاری وارد این استان می‌شود و تا بعد از ظهر روز چهارشنبه از قزوین خارج خواهد شد که در ارتفاعات اغلب به صورت برف و در سطح شهرها به صورت بارندگی است.
کد خبر: ۳۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص آب و هوای استان قزوین در روزهای آینده گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌‌شود که از امروز بعد از ظهر تا روز دوشنبه در سطح این استان بارندگی‌هایی را داشته باشیم که در ارتفاعات بیشتر این بارش‌ها به صورت برف است.

وی افزود: سیستم جدید بارندگی در روز سه‌شنبه جاری وارد استان قزوین می‌شود و تا بعد از ظهر روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد که در ارتفاعات اغلب به صورت برف و در سطح شهرها به صورت بارندگی است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: از نظر خشکسالی بارش‌ها در سه ماه فصل زراعی بسیار ناچیز بوده و اما ریزش نزولات جوی در زمستان نرمال است که در بهمن و اسفند ماه کمی به بالاتر از نرمال گرایش خواهد داشت.

بهارونداحمدی عنوان کرد: 28 استان در کشور درگیر مشکل خشکسالی هستند که استان قزوین در این زمینه رتبه سیزدهم را دارد و امیدواریم که در سال جاری بارش رحمت الهی تداوم داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین در پایان گفت: به دلیل ریزش بارندگی برف در ارتفاعات کسانی که قصد مسافرت دارند، سعی کنند نکات ایمنی را رعایت کرده و از سامانه و سایت هواشناسی این استان اطلاعات مربوط به هوای قزوین را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار