رئیس جدید پلیس راهور قزوین:
رئیس جدید پلیس راهور فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ترافیک و جابه‌جایی سریع، آسان و ایمن باید بدون خسارت به محیط زیست انجام و اجرای مقررات آموزشی آن هم در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۳۴۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی محمدی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز پلیس راهور این استان برگزار شد، اظهار داشت: ترافیک و جابه‌جایی سریع، آسان و ایمن باید بدون خسارت به محیط زیست انجام و اجرای مقررات آموزشی آن هم در نظر گرفته شود.

وی افزود: حوزه ترافیک و راهور بخش‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد و در اجرای ترافیک مطلوب باید از فناوری‌های نوین و هوشمند برای برخورد با ترافیک و فرهنگ‌سازی استفاده و آموزش‌های لازم قوانین و مقررات با تعامل تمام ارگان‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مهندسی ترافیک امری ضروری است که با همکاری سایر ارگان‌ها و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی معابر می‌توان در این حوزه به خوبی اقدام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم در این مراسم اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی بین پلیس راهور و حمل و نقل و ترافیک وجود دارد که اهمیت ترافیک و راه را نشان می‌دهد.

وهاب میزانی بیان کرد: در شهر قزوین به صورت تقریبی 400 هزار نفر زندگی می‌کنند که این آمار تأثیر ترافیکی بر شهر دارد و البته ناگفته نماند که در حوزه زیرساخت‌های قزوین اتفاقات مناسبی روی داده است.

وی از کاهش تصادفات درون شهری در سال گذشته و افزایش این میزان در سال جاری خبر داد.

گفتنی است در پایان مراسم تکریم و معارفه، رئیس سابق پلیس راهور انتظامی استان قزوین هم گزارشی از کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در سال گذشته اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار