امام جمعه آبیک:
امام جمعه شهر آبیک گفت: حامیان فتنه و دشمنان داخلی به همراه اربابان خود در خارج کشور، درصدد جارو کردن فرهنگ اسلامی از نظام هستند که به اذعان رئیس قوه قضائیه فتنه‌های پیچیده‌تری وجود دارد.
کد خبر: ۳۵۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 29 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر آبیک که صبح امروز در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از شاخصه‌های فرهنگ مترقی اسلامی می‌توان به ستمگر، ستم‌پذیر نبودن، پذیرش و امضای فرهنگ‌های منطبق با عقل و منطق، شناخت دوست از دشمن، چگونگی ارتباط و تعامل انسانی با دیگران و مقابله با دشمن اشاره کرد.

وی افزود: فتنه‌گران در سال 88 اگر مقید به قیادت و رهبری بودند و فرهنگ ولایت در آنان زنده بود، آمریکایی‌ها هرگز جرأت نمی‌کردند به نظام جسارت کرده و خسارت‌های فراوانی بر انقلاب تحمیل کنند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: 30 نفر از حامیان فتنه سال 88 به تازگی به ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا نامه نوشتند که تحریم‌ها را به ایران بازگردانده و یا تشدید کنید تا جبهه سبز قدرت بگیرد.

موسوی اضافه کرد: حامیان فتنه و دشمنان داخلی به همراه اربابان خود در خارج کشور، درصدد جارو کردن فرهنگ اسلامی از نظام هستند که به اذعان رئیس قوه قضائیه فتنه‌های پیچیده‌تری وجود دارد.

لازم است که هر مسلمانی طبق دستور الهی آمده در آیات الهی در برابر کفار و دشمنان غیظ بوده و مقابله و برخورد شدیدی با آنان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام علی‌(ع) هر کسی که بخواهد عَلَم مسؤولیت را بردارد باید بصیرت داشته باشد، شکیبا و صبور بوده و به مواضع حق آگاه باشد که مسؤولان باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: مسؤولی که می‌خواهد سمتی را در اداره‌ای بر عهده بگیرد باید مردم و زمان‌شناس بوده و مطیع دشمنان نباشد و سریع تسلیم سختی‌ها و خستگی‌های احتمالی در مسیر خدمت نشود.

موسوی انجام وظایف فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره را جزء شاخصه‌های فرهنگ اسلامی ذکر کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های فرهنگ اسلامی این است که نخست باید در خانواده‌ها رسوخ یابد یعنی اعضای خانواده باید نسبت به هم محترمانه، دلسوزانه و مهربانانه برخورد داشته باشند و این شاخصه‌ها را به جامعه تسری بخشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی با دیوارهای غیرقابل نفوذ محصور شده است، ادامه داد: ترویج فرهنگ اسلامی سبب تسخیرناپذیری، شکست‌ناپذیری و نفوذناپذیری فرهنگ غرب و بیگانه در برابر افراد جامعه می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک اعتماد کردن به آمریکا را حماقت دانست و اضافه کرد: اعتماد برخی دولتمردان به آمریکا سبب شد تا وزیر امور خارجه مجبور شود اعتراف کند که اشتباه کرده است.

موسوی خاطرنشان کرد: مسؤولان اذعان می‌کنند که مسائل برجام محرمانه است در حالی که دشمن از کف تا سقف برجام اطلاع دارد و همه چیز را می‌داند؛ سخنگوی وزارت امور خارجه چهار مرتبه اعلام کرده بیان مسائل برجام غیرشرعی، غیراخلاقی و غیراصولی است که جای تأسف دارد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری از آغاز مذاکرات هیأت دیپلماسی کشور به مسؤولان اذعان کردند که به آمریکا اعتماد ندارند و در جزئیات اصلاً دخالت نمی‌کنند اما رئیس‌ جمهور اذعان کرده در برجام تمام امور به دستور و تأیید رهبری انجام گرفته که عمل نکردن به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، بیانگر لنگیدن و نبود فرهنگ اسلامی در بین مسؤولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار