در جریان مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی اراک، بازیکن نونهالی که قهرمانی هوپس جهان را هم در اختیار دارد مقابل نیما عالمیان رقابتی نزدیک برگزار کرد. و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تتیس روی میز، پس از درخشش امین احمدیان نوجوان توانمند و مستعد تنیس روی میز ایران در تور ایرانی نقش جهان ، این بار نوید شمس نونهال آینده دار و بسیار باهوش کشورمان که سابقه قهرمانی نونهالان هوپس جهان را در دارد، با بازی درخور توجه مقابل نیما عالمیان بازیکن دارای رنکینگ یک بزرگسالان کشور ، چشم ها را بسوی خود خیره کرد. این بازی مهیج و دیدنی که مورد استقبال علاقه مندان پرشور اراکی قرار گرفته بود ، ابتدا ۳ بر صفر به نفع نوید شمس و سپس ۳ بر یک به ثبت رسید و در ادامه با اینکه در گیم پنجم نیما عالمیان ۶ به ۲عقب افتاده بود، موفق شد با قدرت و تجربه این نونهال آینده دار را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو بردارد. نوید شمس با صعود از دور مقدماتی و پیروزی در اولین بازی جدول حذفی، در مرحله ۳۲ ورزشکار برتر بزرگسالان به مصاف سید یک مسابقات رفته بود.
کد خبر: ۳۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 29 December 2016
به گزارش تابناک : و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تتیس روی میز، پس از درخشش امین احمدیان نوجوان توانمند و مستعد تنیس روی میز ایران در تور ایرانی نقش جهان ، این بار نوید شمس نونهال آینده دار و بسیار باهوش کشورمان که سابقه قهرمانی نونهالان هوپس جهان را دارد، با بازی درخور توجه مقابل نیما عالمیان بازیکن دارای رنکینگ یک بزرگسالان کشور ، چشم ها را بسوی خود خیره کرد.
 

این بازی مهیج و دیدنی که مورد استقبال علاقه مندان پرشور اراکی قرار گرفته بود ، ابتدا ۳ بر صفر به نفع نوید شمس و سپس ۳ بر یک به ثبت رسید و در ادامه با اینکه در گیم پنجم نیما عالمیان ۶ به ۲عقب افتاده بود، موفق شد با قدرت و تجربه این نونهال آینده دار را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو بردارد.

 
 

نوید شمس با صعود از دور مقدماتی و پیروزی در اولین بازی جدول حذفی، در مرحله ۳۲ ورزشکار برتر بزرگسالان به مصاف سید یک مسابقات رفته بود.




منبع : 1 ورزش 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار