افزایش آلودگی هوای قم
در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در شهر قم در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است. کاهش دید افقی بر اثر وجود گرد و غبار محلی، ذرات معلق و رطوبت هوا بوده و شهروندان باید در حد امکان از حضور و فعالیت در فضای باز اجتناب نمایند.
کد خبر: ۳۵۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم، براساس اطلاعات سامانه سنجش کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در شهر قم در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است. 

بر اساس این گزارش، کاهش دید افقی بر اثر وجود گرد و غبار محلی، ذرات معلق و رطوبت هوا بوده و شهروندان باید در حد امکان از حضور و فعالیت در فضای باز اجتناب نمایند. 

افزایش آلودگی هوای قم

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم نیز گفت: هوای استان از روز جمعه با وارونگی هوا مواجه شده و برای شنبه و یکشنبه افزایش آلایندگی‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان قم اظهار داشت: حداکثر دمای هوای امروز 14 درجه سانتی‌گراد، حداقل دما 3 درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای فردا 10 درجه سانتی‌گراد و حداقل دما 4 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی است.

وی با اشاره به وضعیت هوای استان عنوان کرد: وضعیت هوای امروز نیمه‌ابری همراه با مه صبحگاهی، در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده در پاره‌ای از نقاط و برای دوشنبه نیز وضعیت نیمه‌ابری به‌تدریج افزایش ابر و بارش باران از اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار