مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۱۰۰ درصدی صادرات ظروف ملامین از گمرکات استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 04 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،خلیل حیدری با اشاره به آمار صادرات از طریق گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال گفت:  در این مدت در مجموع یک میلیارد ۴۲۲ میلیون و ۵۷۹ هزارو ۱۶۱  دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است.

وی وزن کالاهای مذکور را  چهار میلیون و ۳۶۶ هزارو ۹۴۳  تن اعلام کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان صادران  ۷۰۹ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۷۰۹ دلار آن با وزن دو میلیون و  ۷۵۲ هزار و ۲۷۰ تن در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله  اظهار و صادر شده است.

**رشد ۱۱ درصدی صادرات از گمرکات استان کرمانشاه

وی افزود: بنابر آمار فوق، از سایر گمرکات نیز در این مدت  ۷۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزارو ۴۵۲ دلار کالا  به وزن یک میلیون و ۶۳۷ هزار و ۴۸۰ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، سیمان، حیوانات  زنده  از نوع  گوسفند، کود اوره، ظروف ملامین و رب گوجه فرنگی عنوان کرد.

 وی افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اشاره ای به رشد صادرات از ظریق گمرکات استان داشت و گفت: در این مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه  ۴۰۸ میلیون و ۹۷۵ هزارو ۶۷۰  دلار کالا به وزن یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۴۴  تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۱ درصد و از حیث وزنی ۴ درصد با افزایش روبه‌رو شد.

**رشد ۱۰۰ درصدی صادرات گوجه فرنگی و ظروف ملامین

وی  از رشد ۱۰۰ درصدی صادرات ظروف ملامین در این مدت خبر داد و گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۵ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۱۷ دلار  ظروف ملامین به وزن ۹ هزارو ۱۲۵ تن  از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش و از حیث وزن ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

حیدری افزود : در این مدت نیز  ۴۶ میلیون و ۱۳۲ هزارو ۵۷۳ دلار گوجه فرنگی  به وزن  ۲۱۵ هزارو ۹۷۰ تن از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۵۷ درصد و از حیث وزن نیز ۱۰۰  درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سپری شده از امسال گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار