برای اولین بار بانوی بهمئی در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور شرکت کرد و صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان بهمئی را به مناطق مختلف کشور و بازدیدکنندگان خارجی عرضه نمود.
کد خبر: ۳۵۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 08 January 2017
به گزارش سایت خبری آوای ماغر؛برای اولین بار بانوی بهمئی در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور شرکت کرد و صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان بهمئی را به مناطق مختلف کشور و بازدیدکنندگان خارجی عرضه نمود.

کلثوم جلویز تصریح کرد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با همکاری بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، اداره تعاون روستایی استان ، اتحادیه‌های روستایی، تولیدکنندگان ، صنعتگران و نخبه‌گان روستایی سراسر کشور و با حضوری فعال در زمینه‌های معرفی تولیدات کشاورزی، دامی، خشکبار ، صنایع دستی، گیاهان دارویی، جاذبه‌های گردشگری، ورزشکاران و نخبه‌گان ملی و نو آوری‌های نوین روستایی به تفکیک استان و شهرستان برگزار شد.

وی گفت: تمامی شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد و از هر شهرستان یک نفر به عنوان نماینده شهرستان ها در این نمایشگاه حضور دارند که تاکنون استقبال خوبی از غرفه های استان ما شده است.

وی گفت: غرفه شهرستان بهمئی با معرفی و عرضه صنایع دستی، گیاهان داروئی و غذاهای بومی شهرستان در این نمایشگاه حضور دارد که از محصولات این غرفه بازدید کنندگان خارجی هم بازدید و خرید کردند.

جلویز با تقدیر از فرمانداری و بخشداری و سایر مسئولان بهمئی که زمینه حضور وی را در این نمایشگاه فراهم کردند، گفت: در این نمایشگاه فرصت مناسب و ایده آلی پیش آمد تا برای اولین در یک نمایشگاه ملی و بین المللی دستاوردها و توانمندی های روستائیان و عشایر شهرستان بهمئی در زمینه صنایع دستی و سوغات پا به پای دیگر شهرستان های کشور به مردم عرضه شوند .

نماینده بهمئی در این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر از 15 دی ماه افتتاح شد و 18 دی ماه به عنوان روز پایان کار آن اعلام شده است./آوای ماغر

تصاویر ضمیمه خبر:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار