بختیار رحمانی قرار است به تیم فولاد خوزستان برود و قراردادی 600 میلیون تومانی ببندد. او با این قرارداد بدون شک تبدیل به پردرآمدترین بازیکن کنونی لیگ برتر ایران تبدیل می شود.
کد خبر: ۳۶۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 14 January 2017

به گزارش تابناک : بختیار رحمانی یکی از گران ترین بازیکنان فوتبال در ابتدای فصل بود. این بازیکن که با  مبلغی حول و حوش یک میلیارد تومان به تیم استقلال پیوست شماره هفت این تیم را هم دریافت کرد و به سبک و سیاق رونالدو صاحب لقب BR7 شد. اما او یکی از ناکارآمدترین بازیکنان استقلال در نیم فصل نخست بود. جالب اینجاست که شنیده ها حکایت از آن دارد که بختیار رحمانی در زمان امضای قرارداد با استقلال یک آپشن در قرارداد خود گنجانده بود تا در صورت دادن 20 پاس گل در فصل شانزدهم مبلغی حدود 500 میلیون تومان هم پاداش دریافت کند!

اما این بازیکن آنچنان ضعیف ظاهر شد که منصوریان به سرعت او را کنار گذاشت. حالا که او از تیمش درخواست رضایتنامه کرده و می خواهد از این تیم جدا شود علاوه بر هزینه سنگینی که روی دست استقلال گذاشته برای تیم بعدی اش هم هزینه سنگینی در بر خواهد داشت.

او قرار است به تیم فولاد خوزستان برود و قراردادی 600 میلیون تومانی ببندد. او با این قرارداد بدون شک تبدیل به پردرآمدترین بازیکن کنونی لیگ برتر ایران تبدیل می شود، کسی که در کمتر از یک فصل دو قرارداد چند صد میلیونی می بندد.




منبع : جام جم

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، لیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار