در دیدار فرمانده ناجا با رئیس پلیس فدرال آلمان بر توسعه همکاری و تعاملات پلیسی دو کشور تأکید شد.
کد خبر: ۳۶۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 15 January 2017

به گزارش تابناک : سردار "حسین اشتری" در حاشیه دیدار با رئیس پلیس فدرال آلمان و هیأت همراه، اظهار کرد: مطابق هماهنگی های از پیش صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت امور خارجه ، ریاست پلیس فدرال آلمان به همراه هیأتی به کشور ایران سفری داشتند. بازدید از برخی مجموعه های انتظامی و همچنین از مرز جنوب شرقی کشور، بخشی از برنامه های این سفر بود و دستاورد و توانمندی پلیس جمهوری اسلامی ایران در معرض دید این هیأت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سفر و نشست با رئیس پلیس فدرال آلمان زمینه ساز تعاملات پلیسی دو کشور ایران و آلمان خواهد بود، خاطر نشان کرد: مقابله با جرایم سازمان یافته به ویژه مبارزه با مواد مخدر و تروریست از محورهای همکاری خواهد بود چرا که همکاری در بخش های مختلف به ویژه در راستای مبارزه با مواد مخدر و تروریست در جهت توسعه امنیت دو کشور مثمرثمر خواهد بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: رئیس پلیس فدرال آلمان با اذعان به ظرفیت های نیروی انتظامی خواستار همکاری و تداوم تعاملات با پلیس ایران است.

وی اشاره کرد: ما نیز در راستای انتقال تجربیات و تعاملات پلیسی آمادگی برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی در حوزه پلیسی و انتظامی را داریم.

 رئیس پلیس فدرال آلمان دکتر «دیتر رومن»نیز در سخنانی گفت: این اولین بار است که به کشور ایران سفر می کنم و طی بازدید از مجموعه پلیس ایران به ویژه مرزبانی دریافتم که نیروی انتظامی و پلیس ایران قابلیت ها و توانمندی های مثال زدنی دارد.

وی با اشاره به بازدید از مرزهای جنوب شرقی ایران، اظهار کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای ایران حاکم است و به عینه دیدم نیروی انتظامی با چه تلاش و تخصصی در راستای تأمین امنیت مردم کشورش تلاش می کند.

رئیس پلیس فدرال آلمان با اشاره به اینکه شاهد، از خودگذشتگی نیروهای پلیس ایران را در راستای مبارزه با مواد مخدر بودم، افزود: اقدامات پلیس ایران در مقابله با مواد مخدر، جوانان و کودکان آلمانی را نیز در برابر مواد مخدر حفظ می کند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی با تأکید بر تداوم تعاملات پلیسی با ایران عنوان کرد: این نشست آغاز و تداوم همکاری ها با پلیس ایران است و چشم انداز خوبی برای این همکاری ها پیش بینی می کنم و امیدوارم به راه حل های خوبی در خصوص مقابله با جرایم برسیم.




منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، آلمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار