معاون امورعمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: بمنظور ایجاد جاده بین مزارع بخش زرنه مبلغ 2میلیارد ریال از اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۳۶۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 21 January 2017
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: بمنظور احداث جاده بین مزارع بخش زرنه مبلغ 2میلیارد ریال از اختصاص خواهد یافت.
 
به گزارش تابناک ایلام ،شاپور پولادی که ظهر امروز به اتفاق جلال میرزایی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان وشهرستان ایوان،به منظور بررسی مشکلات بخش زرنه ،دربین مردم این بخش حضور یافته بود با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات بحران بمنظور احداث جاده بین مزارع منطقه موسوم به "تخت راه"اختصاص خواهد یافت .
 
معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به تخصیص قیر یارانه ای ورایگان برای آسفالت ومرمت خیابانهای شهرزرنه تصریح کرد: بمنظور بهبود وضعیت خیابانهای این شهر 1000تن قیر یارانه ای به شهرداری زرنه اختصاص داده شده واز این میزان تاکنون 100تن به هرداری این شهر واگذار شده است.
 
پولادی بیان داشت :در سالجاری صد درصد اعتبارات شهرداری های ایوان و زرنه اختصاص یافته اما در خصوص پرداخت حقوق کارکنان وکارگران شهرداری زرنه، لازم است شهرداری واعضای شورای شهر با مدیریت صحیح از افزایش بی رویه وخارج از عرف کارکنان جلوگیری نمایند زیرا دولت قادر به تامین حقوق نیروهای مازاد نخواهد بود.
 
معاون استاندارایلام در خصوص توسعه سیستم آبیاری بارانی در اراضی کشاورزی بخش زرنه بیان داشت: در جلسه مشترکی که بزودی با حضور مدیریت جهاد کشاورزی ،منابع آب،فرمانداری برگزار خواهد شد ،مسایل فنی وطراحی ها بررسی خواهد شد. در صورتی که مسایل فنی اجازه دهند، موضوع توسعه سیستم آبیاری در اراضی جنوبی این بخش اجرایی خواهد شد.
 
وی دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتقال آب سیاهگل اشاره کرد وگفت:آب خروجی چشمه های سیاهگل بجای سرازیر شدن به کشور همسایه می تواند در تامین آب شرب  مناطقی از استان مورد استفاده قرار گیرند، مشروط براینکه منافع منطقه تعدیل نشود.
 
پولادی ادامه داد: موضوع انتقال آب این چشمه ها برای شرب مناطقی از استان بایستی در فضایی کاملا کارشناسانه با حضور ذینفعان ،مالکین وصاحب نظران این حوزه و با سازکاری مشخص ومنطقی به نتیجه برسد .
 
وی افزود:مساله آب سیاهگل بایستی در فضایی کارشناسانه مطرح و بمنظور پرهیز از اجتماعی کردن ودامن زدن به مسایل قومی وقبیله ای، مسئولین از طرح آن در محافل عمومی خودداری نمایند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار