مسؤول سازمان بسیج طلاب قزوین خبر داد
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته‌های شنا، تیراندازی و پیاده‌روی در سالن ورزشی سپاه برگزار می‌شود که از 50 شرکت کننده در رشته تیراندازی 10 نفر برای اعزام به مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی طلاب کشور برگزیده می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: حوزه بسیج طلاب سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی‌هایی برای فرهنگ‌سازی در این استان انجام داده است.

وی در خصوص برنامه‌های این حوزه در دهه مبارک فجر تشریح کرد: طبق سنوات گذشته این سازمان، برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح استانی انجام داده است از جمله این برنامه‌ها برگزاری سخنرانی‌ها و مراسم‌ها در حوزه‌های علمیه دختران و پسران، برگزاری کلاس آموزشی در رابطه دهه مبارک فجر برای طلاب با حضور اشکوری استاد جریان‌شناسی، ارسال چندین روحانی به مدارس استان در خصوص فضاسازی دهه فجر برای دانش آموزان و اعزام مبلّغ در مساجد و مدارس استان است.

مصطفایی تصریح کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته‌های شنا، تیراندازی و پیاده‌روی در سالن ورزشی سپاه برگزار می‌شود که از حدود 50 شرکت کننده در رشته تیراندازی 10 نفر برای اعزام به مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی طلاب کشور برگزیده می‌شوند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های انجام شده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در سال جاری خاطرنشان شد: این سازمان به طور مداوم در طی سال جاری روحانیونی برای تبلیغ از حوزه علمیه به مدارس این استان اعزام می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: از سایر برنامه‌های انجام شده می‌توان به اعزام بسیجیان این حوزه به حرم حضرت امام خمینی (ره)، اعزام تیمی از طلاب استان قزوین برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدای استان، برگزاری مراسم سخنرانی و تجلیل از خانواده‌های شهدا در سطح مساجد استان قزوین اشاره کرد.

مصطفایی در خصوص توانمندسازی اساتید حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با مشارکت حوزه علمیه فعالیت‌هایی را برای افزایش وضعیت علمی، جریان‌شناسی و آشنایی با مباحث روز انجام داده است که می‌توان به برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری اردوهای زیارتی-آموزشی در شهرهای قم و مشهد و تشکیل جلسه‌های بصیرتی اشاره کرد.

وی در خصوص اردوهای راهیان نور افزود: 90 طلبه از استان قزوین در 23 اسفند ماه سال جاری به اردوی پنج روزه راهیان نور اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار