استاندارقزوین خبر داد
استاندار قزوین از راه‌اندازی شهرک کربن در این استان خبر داد و گفت:با راه‌اندازی این شهرک ظرفیت تولیدی کربن افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در دیدار با مدیرعامل بیمه دانا که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:بهتر است که بیمه‌ها در زمینه  آگاه‌سازی، فرهنگ‌سازی و نظم دهی تلاش کرده و ایمنی جامعه را افزایش دهند تا شاهد خسارت نباشیم.

وی افزود:برای تحقق این مهم بیمه‌ها باید یک واحد برای اطلاع رسانی داشته باشد تا اگاهی صورت بگیرد.

استاندار قزوین عنوان کرد:شبکه‌های اجتماعی ظرفیت مناسبی برای اطلاع رسانی است و روی دادن برخی حوادث همچون حادثه فرو ریختن و آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو می‌تواند در بین مردم و جامعه نهادینه شود که نقش بیمه در این زمینه تأثیرگذار است.

همتی یادآور شد:می‌توان از ظرفیت‌های بیمه در حوزه سرمایه گذاری استفاده کرد و امیدواریم در آینده شهرک کربن را در استان قزوین راه‌اندازی کنیم تا میزان کربن تولیدی افزایش یابد.

وی تصریح کرد:شهرک کربن ظرفیت تولید یک میلیون تن کربن را شامل می‌شود و این در حالی است که تیم دانش‌بنیان استان قزوین توان تولید ۲۰ هزار تن کربن را دارد.

*ارایه خدمات به بیش از یک میلیون زایر حسینی

بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا در این دیداراظهار داشت:بیمه دانا درآمد مناسبی را در حوزه دریافت بیمه از مردم ندارد و بخش قابل توجهی از درآمد این بیمه از سوی سرمایه‌گذاران تأمین می‌شود.

وی افزود:از استاندار دعوت می‌کنیم تا با تیم اقتصادی بیمه دانا در زمینه سرمایه‌گذاری دیدار و گفت‌‌وگو داشته باشد تا زمینه‌های تعامل فراهم شود.


مدیرعامل بیمه دانا تصریح کرد:در مراسم اربعین سال جاری یک میلیون و ۵۵۰ نفر را بیمه کرده و خدمات لازم به انها ارایه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار