عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید میزان انطباق بودجه سال 96 شهرداری قزوین با سیاست‌های کلی سنجیده شود.
کد خبر: ۳۶۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اشاره کرد و گفت: باید ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی بافت‌های در معرض آسیب صورت بگیرد تا در بروز حادثه مانند زلزله دچار صدمه‌های جانی و مالی نشویم.

وی با اشاره به بودجه سال 96 شهرداری قزوین ابراز کرد: این بودجه باید یک بار از ابتدا تا انتها در صحن شورای اسلامی شهر قزوین خوانده شود تا همه اعضای شورا از همه بندهای بودجه مطلع شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: باید میزان انطباق بودجه سال 96 شهرداری قزوین با سیاست‌های کلی سنجیده شود.

وی ابراز کرد: باید بررسی شود که سیاست‌های کلی بودجه چقدر با بخشنامه بودجه منطبق بوده تا انحراف یا عدم انحراف آن مشخص گردد و اقدامات لازم در راستای اصلاح آن صورت بگیرد.

در ادامه این جلسه کاظم مجابی عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با توجه به زمانی که در اختیار داریم بودجه باید در صحن شورا مطرح و بررسی شود و از ظرفیت‌های تشکل‌ها که می‌تواند در این راستا به شورا کمک کند، بهره بگیریم.

در ادامه جلسه فوق حسین صلح‌جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید بررسی بودجه در صحن شورا صورت بگیرد تا همه اعضا در جریان همه بندهای بودجه قرار بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار