دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان تاکستان سال جاری در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار تاکستان و دیگر مسؤولان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان تاکستان سال 95 صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در این جلسه به تشریح برنامه‌های اجرا شده در استان قزوین پرداخت و در خصوص انتقال و جمع‌آوری پسماند‌های عفونی و بیمارستانی هم توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد جلیلوند به اهمیت محیط زیست و بهداشتی اشاره کرد و گفت: این‌گونه مسائل نیاز به عزم همگانی ادارات و دستگاه‌ها دارد و هیچکدام از ادارات خود را نباید از این موضوع خارج بدانند و با اشاره به اینکه استاندار قزوین هم همواره در زمینه مباحث محیط زیست حساسیت خاصی دارد که به همین جهت استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در زمینه مدیریت پسماند مطرح است.

وی یادآور شد: تاکنون هم اقدامات بسیار بزرگی در این خصوص انجام داده است و شهرستان تاکستان هم به عنوان نخستین شهرستان استان بعد از قزوین نباید از این پیشرفت عقب بماند.

سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان هم در ادامه این جلسه ضمن اشاره به اهمیت موضوع پسماند در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای در خصوص انتقال پسماند به سایت محمدآباد پذیرفته نیست.

وی شهرداری‌ها را به برنامه‌ریزی و ایجاد ساز و کار لازم برای اجرای این موضوع ملزم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار