فرماندار شهرستان روانسر گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر 28 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حسین ویسمرادی روز یکشنبه افزود: برای اجرای این طرحها 30 میلیارد و 655 میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال 17 نفر را نیز فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: اجرای 11 طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 63 هکتار از اراضی شهرستان با پنج میلیارد و 125 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی 13 نفر و بهره برداری از طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستای خرم آباد علیا با سه میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی سه نفر طرحهای قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.
فرماندار روانسر در ادامه از افتتاح ساختمان جدید شهرداری روانسر با 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و بهره برداری از طرح بوستان ساحلی سراب روانسر با هفت میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
ویسمرادی همچنین به بهره برداری از هشت طرح عمران روستایی شامل جدولگذاری و سنگ فرش معابر روستای زالوآب، جدولگذاری و بهسازی معابر روستای حسن آباد، طرح هدایت و دفع آب های سطحی روستای قلعه زکریا، بهسازی معابر، هدایت و دفع آبهای سطحی و بازسازی و مرمت کتابخانه روستای قوری قلعه، احداث پل و زمین فوتبال در روستای ده لیلی با 2 میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار اشاره کرد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از پنج واحد مسکونی برای اسکان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار 950 میلیون ریال و بهره برداری از طرح آبخیزداری حوزه کلاوه از دیگر طرح های قابل افتتاح در این شهرستان است.
فرماندار روانسر همچنین از کلنگ زنی اجرای دو طرح هادی روستایی در روستاهای کانی شریف و چیلانه علیا با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار و ایجاد فضای بازی ویژه کودکان در روستاهای دولت آباد و صادق آباد خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار