با صدور حکمی
طی حکمی از سوی مسعود حق‌لطفی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمد بازدار به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین‌زهرا منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز طی مراسمی مدیرکل راه و شهرسازی طی حکمی محمد بازدار را به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین‌زهرا منصوب کرد.

مدیر توسعه و منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه معارفه ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط همکاران مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین‌زهرا طی سال‌های گذشته گفت: با توجه به انتزاع حوزه راهداری از راه و شهرسازی و همچنین اهداف و سیاست‌های وزارت متبوع، مجموعه جدید باید تلاش خود را برای تحقق این سیاست‌ها به‌کار گیرد.

اسماعیل حافظی افزود: پیگیری برای اجرای طرح‌های حوزه مسکن و شهرسازی و همچنین پیگیری برای توسعه و تکمیل تونل‌های ارتباطی شهرستان بویین‌زهرا از جمله مواردی است که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، محمد بازدار با مدرک کارشناسی عمران دارای 10 سال تجربه کاری در بخش‌های مختلف اجرا و نظارت در امور عمرانی را در کارنامه خود دارد.

پیش از انتزاع راهداری از مجموع اداره‌کل راه و شهرسازی، سید مصطفی طباطبایی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌بویین زهرا مشغول به خدمت بود.

یادآور می‌شود، در این مراسم با حضور اسماعیل حافظی مدیر توسعه و منابع و نبی‌الله آذربایجانی مدیر حراست راه و شهرسازی در سالن جلسات اداره شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار