حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت:بمناسبت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان روانسر 28 طرح عمرانی ،خدماتی و کشاورزی با اعتبار30میلیاردو655میلیون ریال و اشتغالزایی 17 نفرافتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 31 January 2017
حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در بخش کشاورزی اجرای 11 طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 63 هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار پنج میلیارد و 125 میلیون ریال و اشتغالزایی 13 نفر و بهره برداری از طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستای خرم آباد علیا با اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون ریال و اشتغالزایی سه  نفر افتتاح می شود.
فرماندار روانسر خاطر نشان کرد: ساختمان جدید شهرداری روانسر با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره بردرای از  طرح پارک ساحلی سراب روانسر در راستای ساماندهی پایین با اعتبار 7 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح است. 
وی تصریح کرد: از 8 طرح عمران روستایی شامل جدول گذاری و سنگ فرش معابر روستای زالوآب، جدول گذاری و بهسازی معابر روستای حسن آباد، طرح هدایت و دفع آب های سطحی روستای قلعه زکریا ، بهسازی معابر، هدایت و دفع آبهای سطحی و بازسازی و مرمت کتابخانه روستای قوری قلعه ، احداث پل و زمین فوتبال در روستای ده لیلی با اعتبار 2 میلیارد و 60 میلیون ریال ، 5 واحد مسکونی جهت اسکان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار  950 میلیون ریال و  طرح آبخیزداری حوزه کلاوه فتتاح و به بهره برداری می رسند نام برد.
فرماندار روانسر در پایان گفت: کلنگ  زنی واجرای دو طرح هادی روستایی در روستاهای کانی شریف و چیلانه علیا با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال و ایجاد فضای بازی ویژه کودکان در روستاهای دولت آباد و صادق آباد از طرح های دیگر این شهرستان در این ایام خواهد بود.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار