رییس سازمان بهزیستی کشور:
رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: در قانون برنامه ششم توسعه از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی به سالمندان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳ 02 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکترانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم جشن ویژه سالمندان،اظهار کرد: فرزانگی پدیده اجتماعی است که در همه جوامع وجود دارد و هر حکومت و نظامی باید در راستای توجه به سالمندان برنامه ریزی داشته باشند.
 وی بهره مندی افراد جامعه از تجربیات سالمندان را موجب کسب موفقیت عنوان کرد و گفت: 8.2 درصد جمعیت ایران بالای ۶۰ سال سن دارند و افراد در این پخته تر، شکیباتر می شوند.
 به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور، کشوری موفق است که بتواند از ظرفیت سالمندان در ابعاد مختلف استفاده کند و بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به این قشر است.
 دکتر محسنی بندپی افزود: جمعیت سالمند ایران بالغ بر ۶ میلیون ۵۰ هزار نفر است و طبق آمار خط سالمندی رو به افزایش بوده و نباید از این موضوع  واهمه داشته باشیم، چراکه صاحب جمعیتی با تجربه خواهیم بود.
 این مقام مسئول به تشکیل دبیرخانه شورای سالمندی در سازمان بهزیستی اشاره و گفت: در قانون برنامه ششم توسعه از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی به سالمندان استفاده خواهیم کرد.
 وی، استراتژی مهم سازمان بهزیستی را گسترش بنیاد فرزانگان و همچنین تکیه بر واگذاری تصدی ها عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار