طی ۲ سال گذشته؛
استاندار قم بر ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: در دو سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و صنعتی در قم راه‌اندازی و اجرا شده است.
کد خبر: ۳۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی شامگاه دوشنبه در نشست نخبگان علمی، فرهنگی و صنعتی استان قم با رئیس سازمان انرژی اتمی و برخی از مدیران استان که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، گفت: سعی کرده‌ایم که در سایه شعار محوری همدلی، همزبانی دولت و ملت و با مشی اعتدالی برنامه‌های استان را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه با روش اعتدال و تکریم روند توسعه‌ای استان مثبت و رو به رشد است، گفت: ضرورت دارد فرهنگ اقتصاد مقاومتی جای‌گیر شده و در عمل نیز باید به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی دست پیدا کنیم.

استاندار قم تغییر در زندگی مردم را مهم‌ترین نتیجه اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: دولت یازدهم در توسعه عمرانی، صنعتی، بهداشت و درمان و گردشگری فعالیت‌های خوبی در سطح استان داشته است.

وی از سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال نیز بیش از ۳۴ پروژه به ارزش ۳۸۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

صادقی به ساخت بیمارستان مرکز بهداشت و سلامت با مشارکت بخش خصوصی با هزار تختخواب اشاره کرد و گفت: اجرای سد کوچری برای پشتیبانی آب مصرفی شهروندان و افتتاح بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی یکی از مهم‌ترین کارهای انجام شده است.

وی از سرمایه‌گذاری ۵.۲ میلیارد یورویی در قطار شهری قم خبر داد و افزود: تمام طرح‌ها و پروژه‌های استان در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی است.

برخی رفتارهای اخیر شبهه انتخاباتی دارد

استاندار قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود آماده‌سازی انتخاباتی استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری سالم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا از مهم‌ترین اهداف استان است.

صادقی با طرح این مطلب که برخی از حرکت‌ها و رفتارها در قم شبهه انتخاباتی دارد، گفت: هرگونه برنامه و فعالیتی باید در چارچوب قانون باشد و در این زمینه به وظیفه قانونی خود عمل خواهیم کرد.

وی مهم‌ترین دغدغه انتخابات سال آینده را رعایت امانت‌داری دانست و گفت: در مسیر انتخابات سال آینده با آمادگی کامل مجری قانون خواهیم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار