فرماندار چرداول گفت: مهمترین عامل سربلندی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی مردم، حمایت و پشتیبانی آنان از انقلاب و وجود ولایت فقیه و رهبری عظیم شان انقلاب بود که با وجود ترفندها و دسیسه های دشمنان علیه نظام و کشور وحدت و اتحاد مردم عاملی مهم در ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف شان بوده است.
کد خبر: ۳۷۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 10 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز جمعه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر سرابله اظهار کرد: این روز به معنای پاسداشت و سپاسگزاری از درگاه الهی، مقام شامخ شهدا و امام شهیدان و رهبری انقلاب است چون در این روز عزت و کرامت انسانی به معنای تمام کلمه برای ملت ایران محقق شد.
 
 وی افزود: در مقایسه با انقلاب های دیگر انقلاب اسلامی متمایز ترین انقلاب به واسطه اسلامی و مردمی بودن آن و نقطه امیدی برای تمام ملت های آزادیخواه و استقلال طلب جهان است.

یگانه یادآور شد: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات گذشته و تحریم های ناجوانمردانه، خدمات ارزشمندی در کشور انجام داده و با دیپلماسی همراه با تدبیر و عقلانیت آرامش و رفاه نسبی را در جامعه حکمفرما کرده است.
 
فرماندار چرداول با اشاره به توافق برجام گفت: ترامپ قصد دارد با تحریک ایران به جهان وانمود کند ایران ناقض برجام است در حالیکه برجام به عنوان یک معاهده بین المللی بیانگر توافق هسته ای ایران با 1+ 5 است که مورد تایید رهبری فرزانه انقلاب نیز قرار گرفت.
 
یگانه اضافه کرد: در این برهه زمانی حساس تخریب دولت یازدهم در واقع تخریب نظام و جفا به ملت و کشور است و ما باید در برابر فشار آمریکا همه همدل و متحد باشیم و منافع ملی را بر منافع شخصی و حزبی اولویت دهیم.
 
وی افزود: آمریکا دشمن ملت و نظام ما است و دولت یازدهم منکر این واقعیت و مرعوب آمریکا نخواهد شد و بهترین و مهمترین پاسخ ملت و مسئولان ایران به یاوه گویی های ترامپ و دشمنان انقلاب حماسه حضور در 22 بهمن امروز و مشارکت بالا در انتخابات سال 96 است.
 
مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن همزمان با سراسر ایران اسلامی امروز در شهرهای سرابله، آسمان آباد، شباب، زاگرس و هلیلان با حضور باشکوه مردم برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار