کد خبر: ۳۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 22 May 2015
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: گره‌های ترافیک در کرج شناسایی و رفع شود.
داود وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و به تبع آن افزایش تعداد خودروها با معضل ترافیک در بسیاری از ساعات روز مواجه شده است.
وی ادامه داد: در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای حل معضل ترافیک در این کلانشهر انجام داد شناسایی گره‌های ترافیکی و تلاش برای رفع این معضل است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی که می‌تواند در کاهش این معضل تأثیرگذار باشد عاملی مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول افزود: پل حصارک یکی از پروژه‌های بزرگ و به لحاظ کاهش بار ترافیکی با اهمیت کلانشهر کرج است که عملیات ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.
وحیدی خاطرنشان کرد: پل قدیمی حصارک حدود 50 سال پیش بر روی آزاد‌راه کرج ـ قزوین و بین میدان دانشگاه خوارزمی و کمالشهر کرج احداث شد که با توجه به افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی در سال‌های اخیر به یکی از گلوگاه‌های ترافیکی استان البرز تبدیل شده است.
وی تأکید کرد: این پل توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده اما اکنون به علت مشکلات مالی دولت، شهرداری کرج تکمیل و توسعه آن را متقبل شده است.
وحیدی گفت: ترافیک در این محور همواره موجب نارضایتی مردم و آلودگی هوا شده بود که شهرداری در فروردین‌ماه سال گذشته اجرای این پل را بر عهده گرفت.
به گفته وی اعتبار اولیه و پیش‌بینی شده برای این پل از سوی مدیریت شهری کرج 600 میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار