استاندار قزوین:
استاندار قزوین خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در جلسه شورای بانک های استان بیان کرد: مدیران بانک ها در پرداخت هرگونه تسهیلات برای رونق تولید و فضای کسب و کار در استان باید تلاش مضاعفی داشته باشند و در روند پرداخت، اگر با مانع و یا مشکلاتی مواجه می شوند باید به موقع اطلاع دهند تا با ارتباط با مرکز موانع مرتفع شود.

 

وی خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان شد و ادامه داد: در پرداخت تسهیلات بهین یاب تلاش مستمر مدیران دستگاه های ذی ربط و مدیران عامل بانک های استان یک امر ضروری است تا این روند به طور کامل در استان اجرایی شود.

 

استاندار قزوین در ادامه از مدیران دولتی و خصوصی خواست تا در تقویت سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی همت جدی داشته و به منظور تقویت فضای کسب و کار و رونق اشتغال در استان کوشش بیشتری داشته باشند.

 

وی اعلام کرد: لازم است فرمانداران با تشکیل جلسات مستمر با مدیران عامل بانک های حوزه شهرستان تلاش لازم را در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی در مناطق خود داشته باشند تا این روند با مشکل مواجه نشود.

 

گفتنی است در این جلسه گزارشی از وضعیت اعتبارات استانی به استناد تبصره 26 قانون بودجه سال 95 کل کشور ، قانون بودجه و سفر ریاست جمهوری به استان ارائه شد.

 

همچنین در این جلسه مدیران عامل بانک های استان گزارشی از روند و میزان تسهیلات پرداختی به واحد های تولیدی ارائه کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار