کد خبر: ۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱ 09 February 2015
مشاور وزیر کشور در امور زنان صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای منطقه ای بانوان که به میزبانی استان البرز برگزار شد، بازدید بعمل آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، پیش از ظهر امروز دکتر فرهمندپور در جریان سفر به استان البرز، از نمایشگاه دستاوردهای منطقه ای بانوان بازدید بعمل آورد.
وی در جریان این بازدید که با همراهی بی بی عصمت سرفرازی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری صورت گرفت؛ از 235 غرفه دایر شده در این نمایشگاه حضور یافت و از دستاوردهای زنان کارآفرین در 4 استان کشور بازدید کرد.
نمايشگاه دستاوردهاي بانوان استانهای البرز، سمنان، قزوين و تهران در 235 غرفه که 17 غرفه ويژه بانوان استان قزوين، 18 غرفه به استان تهران ، 18 غرفه به استان سمنان و مابقي به استان البرز اختصاص دارد بازدید بعمل آورد.
در این نمایشگاه دستاوردهای بانوان در حوزه های گل و گیاه، محصولات کشاورزی و زارعی، صنايع دستي، آشپزی، صنعت و...به نمایش درآمده است و به جهت عرضه محصولات با استقبال عموم شهروندان همراه شده است.
اين نمايشگاه از 16 بهمن ماه در موسسه گلشهر واقع در میدان امام خمینی (ره) دایر شده است و تا فردا دایر خواهد بود.
نمایشگاه دستاوردهای منطقه ای بانوان به همت «دفتر امور بانوان و خانواده استانداري البرز» و با مشارکت «اداره کل صنعت، معدن و تجارت» استان البرز و همچنین«شهرداری گرمدره» به مناسبت دهه فجر افتتاح شده است.
شایان ذکر است، در جریان این بازدید "محمد قدس محلاتی شهردار گرمدره" و "قباد نعمتی مدیر کل روابط عمومی استانداری "و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار