نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر شعار «ما می‌توانیم» که فرموده امام راحل است، به فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، به موفقیت ‌های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در حاشیه بازدید از پنج شرکت شهرک صنعتی کاسپین قزوین، بیان کرد: خداوند متعال زمین را با استعدادهای فراوانی برای انسان آفریده است اما تا این زمان تنها بخشی از توانمندی‌های زمین کشف و مورد بهره ‌برداری قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: انسان به هر میزانی که به توانمندی ‌ها و استعدادهای موجود در عالم پی ببرد، به همان میزان می ‌تواند ظرفیت‌ سازی کرده و مشکلات را برطرف کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اعتقاد و اعتماد به رزاق بودن خداوند امری ضروری است و اگر تنها استعداد و توانایی ‌های انسانی مبنای کارها قرار گیرد و اعتقاد و اعتمادی به رزاق بودن خداوند وجود نداشته باشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید شعار «ما می‌توانیم» در جامعه تبیین و نهادینه شود، اضافه کرد: القای ناتوانی به جامعه، کاری شیطانی است و اگر شعار «ما می‌توانیم» که فرموده امام راحل است، به فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، به موفقیت ‌های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام عابدینی اعلام کرد: نیروی انسانی کارآمد در جامعه بیکار نمی ‌ماند، آن چیزی که بیکاری را رقم می‌ زند، ناکارآمدی است و اگر می‌ خواهیم مشکل اشتغال را در جامعه برطرف کنیم باید نیروهای کارآمد تربیت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی در راستای ارتقای جایگاه تولید، رسالت بسیار مهمی است که بر عهده همه مسئولان قرار دارد و نباید فرهنگ جامعه به سمتی برود که کارهای پشت میزی صاحب قداست شود.

 

امام‌جمعه قزوین ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بسیار مهم دانست و یادآور شد: لازمه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت، ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه است و خوشبختانه شاهد هستیم که ارتباط صنعت و دانشگاه هر روز رو به افزایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار