در شب خاطره با عنوان لاله‌های فاطمی
مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری گنجینه مهر قزوین گفت: نود و دومین شب خاطره رزمندگان اسلام با هدف معرفی 110 شهید سادات استان قزوین در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیدعلی مجابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نود و دومین شب خاطره رزمندگان اسلام با عنوان لاله‌های فاطمی و با هدف معرفی 110 شهید سادات استان قزوین در روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه سال جاری در مسجد زینبیه اعظم خیابان مجاهد به همراه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه که با هدف معرفی 110 شهید سادات قزوین در ایام فاطمیه برگزار می‌شود که با بخش‌های متنوع هنری و فرهنگی همراه است و در این این زمینه با دعوت از راویان سادات از اصفهان و قم یاد و خاطره شهدای سادات را گرامی داشته می‌شود.

مسؤول مؤسسه فرهنگی‌ هنری گنجینه مهر قزوین یادآور شد: مداحانی که در این مراسم شرکت می‌کنند، همگی سادات هستند که برای تهیه آلبوم شهدای سادات هزینه و زمان بسیاری صرف شده است.

مجابی با اشاره به همکاری سایر نهادها با این مؤسسه برای برگزاری شب خاطره رزمندگان عنوان کرد: معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج)، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با مؤسسه فرهنگی هنری گنجینه مهر قزوین همکاری لازم را دارند.

این مسؤول افزود: اجرای نمایش و بازخوانی روضه حضرت زهرا(س) در شب خاطره رزمندگان اسلام برگزار می‌شود و از همه اقشار مختلف مردم، نهادها و ادارات دولتی برای هرچه پرشورتر برگزار شدن این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری گنجینه مهر قزوین گفت: فایل 110 شهید سادات قزوین توسط این مؤسسه به رایگان در اختیار نهادها، ادارات و مردم قرار گرفته و هزینه چاپ آن را برای کارهای فرهنگی خود تقبل کنند.

مجابی هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های آن‌ها دانست و تصریح کرد: با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا هر کس به اندازه توان خود در شناسایی سیره شهدا به نسل‌های آینده باید کوشا باشد.

وی ادامه داد: شب خاطره رزمندگان اسلام در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده که فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار