همزمان با فراسیدن پانزدهم اسفند ماه
مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه گفت: مراسم روز درختکاری همزمان با فرارسیدن پانزدهم اسفند ماه سال جاری روز درختکاری در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد نظری در ستاد هماهنگی برنامه‌های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد،‌ اظهار داشت: مراسم روز درختکاری همزمان با فرارسیدن پانزدهم اسفند ماه سال جاری روز درختکاری در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم روز درختکاری از سوی واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه با حضور مسؤولان و دوست‌داران طبیعت و فضای سبز با رویکرد « ترویج فرهنگ حفظ فضای سبز» در این شهر برگزار می‌شود.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: هدف از برنامه‌های هفته درختکاری ترویج فرهنگ غرس نهال، نگهداری از درختان به عنوان میراث آیندگان، افزایش علاقمندی مردم به طبیعت و محیط زیست است.

نظری پانزدهم اسفند ماه را مهم‌ترین روز تقویم کاری سازمان دانست و از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این روز خبر داد و تصریح کرد: به پاس این روز ارزشمند و هفته منابع طبیعی که فرصتی مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و فضای سبز بوده براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد که شهروندان این شهر در پروژه جنگل‌کاری منابع طبیعی شهر اقبالیه گرد هم آمده و با اجرای برنامه‌های ویژه  این روز بزرگ را گرامی بدارند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز درختکاری در روز هجدهم اسفند ماه سال جاری ساعت 10 صبح در منطقه جنگل‌کاری منابع طبیعی شهر اقبالیه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار