مدیرکل هواشناسی قزوین:
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: هم‌ا‌کنون آسمان شهر قزوین غبارآلود بوده و دمای این شهر هم مثبت 6 درجه سانتی‌گراد است.
کد خبر: ۳۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: آسمان شهر قزوین امروز دوشنبه شانزدهم اسفند ماه سال جاری نیمه ابری و گاهی هم با افزایش ابر همراه بوده است.

وی افزود: همچنین امروز دوشنبه شاهد وزش باد به نسبت شدید و بارش پراکنده در برخی از مناطق شهر قزوین بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: هم‌ا‌کنون آسمان شهر قزوین غبارآلود بوده و دمای این شهر هم مثبت 6 درجه سانتی‌گراد است.

بهارونداحمدی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین در روزهای آینده تصریح کرد: آسمان شهر قزوین برای فردا سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه سال جاری صاف تا کمی ابری بوده و گاهی وزش باد هم در این شهر پیش‌بینی شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین برای روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال جاری هم شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید در شهر قزوین هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه جهت وزش باد از سمت شرقی بوده است، یادآور شد: همچنین سرعت وزش باد هم یک متر بر ثانیه و سه کیلومتر بر ساعت است.

بهارونداحمدی با اشاره به وضعیت دمای استان قزوین در 24 ساعت گذشته مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر قزوین با کمینه منفی سه درجه و بیشینه مثبت هفت درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای امشب دمای شهر قزوین به ترتیب با کمینه و بیشینه منفی سه درجه و مثبت هشت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار